8 SAVAIČIŲ KANGOO JUMPS IŠŠŪKIS

Tai intensyvi aštuonių savaičių trukmės programa treniruotėse su Kangoo Jumps batais penkis kartus per savaitę toms, kurios nori numesti svorio, sutvirtinti kūną, pakelti bendrą raumenų tonusą ir įgauti daugiau pasitikėjimo savimi. Treniruotės + kliento ir instruktoriaus motyvacija + dietologės sudarytas mitybos planas = teigiami pokyčiai garantuoti!

Programos kaina:

Jei Jūsų svoris iki 80kg, programos kaina 400eur

Jei Jūsų svoris nuo 80kg – 460eur

Turintiems savo nuosavus Kangoo Jumps batus kaina 150eur

Į kainą įskaičiuota:

Jūsų nuosavi Kangoo Jumps batai (vertė 240-325 EUR, priklausomai nuo naudotojo svorio)

Periodiniai kūno apimčių matavimai

Diplomuotos mitybos specialistės mitybos planas, konsultacijos bei motyvacija

Treniruotės (5 treniruotės per savaitę):
-> intensyvios 4 k/sav. po 55 min
-> online treniruotė Jūsų pasirinktu laiku 1 k/sav po 1 val.
-> savarankiškos užduotys su trenerio motyvacija ir priežiūra

Treniruočių tvarkaraštis:

-> 4k./sav. po 55 min. intensyvios treniruotės: galimas rytinis ir/ arba vakarinis laikas: pasirenkate 2  Kangoo Jumps grupes (pvz. vieną I, III-dieniais, kitą II, IV-dieniais)  pagal tvarkaraštį: http://www.dancetime.lt/tvarkarastis-nuo-rugsejo-5d/
-> 1 val. online treniruotė prisijungus prie online treniruočių sistemos
-> asmeninės papildomos užduotys pagal Jūsų kūno sudėjimą ir asmeninius tikslus

——————————————————————————————————————————–

PROJEKTO PRADŽIA: 2019.01.07

SUSITIKIMO VIETA: SMOLENSKO G. 2, VILNIUS

——————————————————————————————————————————–

KANGOO JUMPS – tai unikalus šiuolaikiškas sportas, kuris yra vertinamas kaip viena efektyviausių naujų sporto rūšių. Specialios konstrukcijos batai padeda žmonėms išvengti sąnarių apkrovimo bei traumų ir greičiau pasiekti norimų kūno formų. Treniruotės yra intensyvios ir intervalinio pobūdžio. Šis būdas leidžia sudeginti daugiau kalorijų ir apsaugoti Jūsų sveikatą. Per 8 savaites kardinaliai pakeisite savo išvaizdą ir sustiprinsite kūną.

KANGOO JUMPS PRIVALUMAI:
sumažina apkrovą kelių bei nugaros sąnariams net 80%
pliometrinių pratimų pagalba raumenys dirba 30% daugiau
padeda lavinti pusiausvyrą, pagerinti koordinaciją, stiprinti ištvermę, širdies ir kraujagyslių sistemą
dirba visos raumenų grupės
valandos trukmės treniruotėje sudeginama iki 1000 kcal

——————————————————————————————————————————

SUSIDOMĖJAI? REGISTRUOKIS ČIA.

Daugiau informacijos telefonu elektroniniu paštu info@dancetime.lt arba +370 600 65727 (I-V 16-20h)